خرید آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید

ساخت وبلاگ

آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید(اورجینال)اشانتیون EBOOK

آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید(اورجینال)اشانتیون EBOOK

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته متفرقه

شماره مجوز:738463

اندروید نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و تبلت ها عرضه نموده و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی گوشی‌های تلفن همراه قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است.

شرکت توسعه دهندهٔ این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است . این سیستم‌عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کدهای مدیریت شده ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌عامل استفاده نمایند. اولین گوشی همراه ارائه شده با این سیستم‌عامل HTC Dream نام دارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی ارائه گردید. گوگل سیستم‌عامل خود که ویژه دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه و لوح‌رایانه است را با هدف رقابت با سیستم‌عامل‌هایی چون iOS، ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌است.

حال در این مجموعه قصد اموزش این سیستم عامل را به شما داریم . جزئیات نصب و پیکربندی محیط کار و همچنین ایجاد محیط کاربردی ساده و ... از ویژگی های این اموزش میباشد . در این اموزش مشکلات احتمالی کار با کد های جاوا هم بررسی میشود .در نظر داشته باشید که این اموزش تنها شما را با نحوه کدنویسی این سیستم عامل اشنا میکند و محیط کاربردی برنامه نویسی ان را به شما معرفی میکند . زبان اموزش انگلیسی و با کیفیت مطلوب تهیه شده است

شرح قسمت های این اموزش :

- شروع کار
- ایجاد یک پروژه جدید
- روش استفاده از دکمه ها و توابع کلیکی
- روش استفاده از چک باکس ها و طرح های نیمه پیشرفته
- استفاده از دکمه های رادیویی
- هشدار ها
- استفاده از لیست ها پایه
- دیالوگ های اخطار
- ایتم های لیست
- مفاهیم پایه ای
- مفاهیم نرم افزار های چند فعالیتی





و اما محصولی که با این مجموعه جهت هر چه بالاتر بردن سطح مخاطب ارائه می شود مجموعه 4000 کتاب الکترونیکی تخصصی و عمومی می باشد که خود این مجموعه ارزشمند دارای قیمت بالایی می باشد که شما می توانید با خرید این محصول این مجموعه را به صورت هدیه از ما دریافت کنید در ادامه توضیحاتی در مورد این گنجینه ارزشمند آمده است


شاید برای شما هم پیش آمده که برای یافتن یک کتاب خاص به چندین کتابفروشی مراجعه کرده اید و بعد از گذراندن چندین ساعت، خسته و کوفته با دست خالی به خانه بازگشته اید!
ما برای حل مشکل شما، چاره ای اندیشیده ایم…
ما مجموعه ای جامع و کامل از کتابهای الکترونیک، به صورت کاملا دسته بندی شده در موضوعات مختلف را آماده کرده ایم تا شما با صرف زمانی اندک و صد البته هزینه ای بسیار کم، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.
حتی گاهی پیش می آید که بدون هیچ ذهنیت قبلی به کتاب فروشی میروید و با ده ها هزارتومان هزینه تعداد انگشت شماری کتاب میخرید. میتوانید با هزینه ای زیر ده هزار تومان صاحب ۱۰۰ جلد؟ نه!! ۱۰۰۰ جلد؟ نه!! 4000 جلد کتاب شوید و هر گاه که خواستید رایانه تان را روشن کنید و بر اساس موضوع دلخواه یا مورد نیازتان یک کتاب را پیدا کرده و مطالعه نمایید.
ما امکانی را فراهم کرده ایم که شما بتوانید با یک بار صرف زمان و هزینه 4000 جلد کتاب فارسی در موضوعات مختلف را خریداری و تا مدتها از آن استفاده کنید.
موضوعات این کتابها عبارتند از:
اجتماعی
ادبیات
بانوان
نونهالان
پزشکی و بهداشت
تاریخ
تجارت و بازاریابی
داستان و رمان
شعر و غزلیات
هنر و تاریخ هنر
مذهبی
مدیریت
موفقیت و کامیابی
تجارت و بازرگانی
زبان
فکر و اندیشه
کامپیوتر و علوم مربوطه
اینترنت
جغرافیا
علوم نامانوس
نقد و بررسی
اطلاعات عمومی
مقالات علمی فرهنگی هنری

کتب این مجموعه به صورت PDF و EBOOK میباشند

فروشنده: وطن کالا

قیمت: 9,200 تومان

درصد :36

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید(اورجینال)اشانتیون EBOOK ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری کار با سیستم عامل آندروید(اورجینال)اشانتیون EBOOK

کاملترین آموزشها...
ما را در سایت کاملترین آموزشها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fullcdi fullcdi بازدید : 438 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 0:11