خرید سی دی مداحی حاج محمود کریمی

ساخت وبلاگ
مداحی حاج محمود کریمی

مداحی حاج محمود کریمی

دسته موسیقی زیردسته متفرقه

با فرارسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر ماه محرم الحرام دوباره همه در عزای اباعبدالله الحسین (ع) خواهند گریست. هیئت های مذهبی دوباره برای این ماه مراسمات خاصی را ترتیب داده اند تا همه از این ماه نهایت استفاده را ببرند.

شب اول محرم اختصاص دارد به مسلم بن عقیل سفیر، حضرت اباعبدالله که در کوفه با نامردی کوفیان تنها ماند و به فرمان ابن مرجانه ملعون به شهادت رسید. مسلم هم مانند دیگر شهدای کربلا در حالی که تشنه لب بود از بالای دارالحکومه کوفه در حالی که سراسر وجودش را زخم های فراگرفته بودند به پائین افتاد و در همان جا به شهادت رسید.

شب دوم محرم الحرام ورود امام حسین (ع) به سرزمین نینواست و متعلق به اصحاب و حر ریاحی است ؛ فردی که در جریان کربلا ابتدا از دشمنان امام حسین (ع) بود و حتی راه را هم بر امام بست اما زمانی که به کربلا رسید امام به آن ها آب داد تا سیرآب شوند ؛ حر کسی بود که وقتی امام به نماز ایستاد اعلام کرد شما امام ما هستید و ما هم به شما اقتدا خواهیم کرد هرچند دشمن آن حضرت به حساب می آمد. وقتی راه را بر اهل بیت پیامبر بست امام حسین فرمود مادرت به عزایت بنیشند اما حر در جواب حضرت خطاب کرد اگر کس دیگری این جمله را به من می گفت من هم همین جواب را به وی می دادم اما از مادر شما نمی توان جز به نیکی و خوبی یاد کرد. بالاخره حر با صحبت با امام و این که خودش هم اذعان کرد که سنگ های روی زمین هم به او وعده بهشت داده اند به یاران امام حسین (ع) پیوست و در روز عاشورا جز اولین افرادی بود که در رکاب مولایش با شهادت رسید. حر نمونه فردی بود که توبه کرد و نامش همیشه در یادها باقی ماند. خداوند ما را هم مانند حر ریاهی عاقبت به خیر بگرداند.

شب سوم محرم شبی است که در مجالس عزا مداحان در رسای دردانه ی امام حسین (ع) مرسیه سرایی می کنند. حضرت رقیه (س) دختر امام حسین پس از ظهر عاشورا با روضه هایی که در شام در عزا و دوری پدر خواند یزید و یزدیان را رسوا کرد. پس از این که اهل بیت اسیر شدند دردانه حضرت در خرابه های کوفه آنقدر بهانه ی پدر را گرفت تا قاتلان آن حضرت سر مبارک اباعبدالله را برای دختر سه ساله آورند ؛ عزیز دردانه عمو عباس پس از گریه بسیار و درد دل هایی که با سر مبارک پدر کرد در همان خرابه ها از دنیا رفت و در همان جا هم دفن شد.

شب چهارم محرم فرا رسید ؛ امشب تعلق دارد به دو فرزند حضرت زینب کبری (س) که در جریان عاشورا به شهادت رسیدند. دو نوجوانی که پس از اصرار های مادر به میدان جنگ فرستاده شدند تا زینب (س) هم فدایی های خود را برای ولی امر به میدان نبرد فرستاده باشد. دو نوجوان حضرت زینب در تاریخ آمده که آنقدر کم سن و سال بودند که حتی پس از حرکت نوک شمشیرشان برروی زمین کشیده می شد اما آنقدر فدایی ولایت بودند که ترجیح دادند کشته شوند و اسیری مادر را نبینند. پس از شهادت هم تنها کسانی بودند که حضرت زینب (س) برای بازگرداندن بدن مطهر آن ها به کمک برادر نرفت تا اباعبدالله (ع) از دیدن خواهر خجالت نکشد.

شب پنجم متعلق است به حضرت عبدالله الحسن (ع) دردانه امام حسن (ع) که در جریان عاشورا جزء آخرین نفراتی بود به شهادت رسید. در روز عاشورا یادگار امام حسن در حالی که عمویش برای نجات او به میدان آمده بود برای دور کردن خطر از امام حسین دستان خود را در مقابل شمشیر دشمن قرار داد و در همان حال هم پس از قطع شدن دستانش به شهادت رسید.

شب ششم ماه محرم اختصاص دارد به فرزند و یادگار امام حسن مجتبی (ع) که نامش را پدر قاسم نهاد. فرزند برومند امام غریب که در حادثه کربلا با نامه پدر توانست اذن جهاد از عمویش بگیرد و به میدان نبرد قدم گذارد. حضرت قاسم (ع) پس از حضرت علی اکبر فرزند امام حسین جز کسانی بود که از بنی هاشم به میدان رفت و در رکاب عمویش به شهادت رسید تا پس از تشنگی از دستان پدر در بهشت سیراب شود.

شب هفتم ماه محرم فرا رسید.به همین زودی شب 6 ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هم رسید تا همه برای کودکی گریه کنند که تنها 6 ماه داشت و در دشت کربلا به شهادت رسید. حضرت علی اصغر کوچکترین شهید کربلاست که ظهر عاشورا با تیر سه شعبه حرمله ملعون به شهادت رسید و زمانی که امام حسین مشتی از خون فرزند 6 ماهه اش را به آسمان پرتاب کرد حتی قطره ای از آن هم به زمین برنگشت و فرشتگان خون حضرت علی اصغر را هم به ملکوت بردند. دستان کوچک حضرت علی اصغر (ع) هرچند بسیار کوچک و کودکانه است اما کارهای بزرگی انجام می دهد ؛ پس هریک از ما که مشکلاتی داریم کافی است به 6 ماهه امام حسین (ع) متوسل شود تا به یاری خداوند به خواسته اش برسد.

وای که چقدر از دست دادن جوان می تواند برای پدر سخت باشد ؛ آن هم پسری که علی اکبر باشد و همه چیزش پدر را به یاد پیامبر (ص) می اندازد. شب هشتم محرم اختصاص دارد به فرزند بزرگ امام حسین (ع) که شبیه ترین فرد به پیامبر اکرم (ص) بود و اولین نفری هم لقب گرفت که در روز عاشورا از بنی هاشم به میدان جنگ رفت و به شهادت رسید. علی اکبر (ع) کسی بود که از هریک از اهل بیت پیامبر یک خصلت به ارث برده و تنها کسی هم بود که در روز عاشورا بدنش قطعه قطعه شد. ما هم سعی کنیم علی اکبری زندگی کنیم.

شب تاسوعا ، شب عباس ، شب وفا ، شب مردانگی و ادب ، شب کسی که نامش تا ابد برای شیعه و سنی ، برای ارمنی و مسیحی و برای همه ادیان به عنوان یک جوانمرد باقی خواهد ماند. عباس (ع) کسی است که تا آخرین لحظه زندگی به واسطه ادبش حتی اباعبدالله الحسین (ع) را هم برادر خطاب نکرد. خداوند وعده داده در روز قیامت به عباس بال هایی می دهد که تمام اهل بهشت به آن بال ها قبطه خواهند خورد. درس مردانگی و وفا را باید از عباس فرا گرفت ؛ در روز عاشورا هم زمانی که عباس (ع) به فرات رسید وقتی دست در آب برد و بالا آورد به آب هشدار داد که حسین و خانواده اش تشنه هستند چطور من آب بنوشم در حالی که فرزند رسول خدا تشنه است ؛ نهایت ادب و وفاداری است که کمتر کسی می تواند این طور باشد. عباس نه تنها در زمان خود بلکه برای همیشه تاریخ باب الحوائج است ؛ همه برای گرفتن حاجات به اربابمان عباس (ع) توسل می کنند. امام زمان (عج) هم فرمود زمانی که می خواهید از عمویمان عباس (ع) حاجت بگیرید او را با جمله یا اباالغوث ادرکنی صدا کنید تا به حاجات خود برسید.

شب عاشورا ؛ شبی که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرده ها را کنار زد و جایگاه واقعی هریک از اصحاب و یارانش را نشان داد ؛ یارانی که هریک به اندازه یک سپاه ارزش داشتند و وفایشان برای همیشه زبانزد خواهد بود. حسین (ع) که امشب و فردا مختص به اوست همه زندگی اش را در راه خدا داد ؛ حتی فرزند شش ماهه اش را فدای دینش کرد. هیچ مصیبتی در دنیا به اندازه مصیبت حسین (ع) نیست چرا که به فرموده رسول خدا داغ شهادت امام حسین و یارانش در دل مسلمین برای همیشه باقی خواهد ماند و هیچگاه سرد نخواهد شد. خداوند لعنت کند آنان که در روز عاشورا حسین (ع) را به شهادت رساندند. قاتلان حضرت باید منتظر بمانند تا خود خداوند انتقام خون حسین را از آن ها بستاند ؛ زمانی که حضرت موسی (ع) شفاعت کسی را پیش خداوند کرد ، حضرت حق در پاسخ آن فرد را بخشید و فرمود هر که را شفاعت کنی خواهم بخشید اما کسانی هستند که حتی اگر پیامبر خاتم و همه عالم هم شفاعتش را کنند او را نخواهم بخشید و خودم از آن ها انتقام خواهم گرفت ؛ آن ها همان قاتلان حسین یارانش هستند. حسین (ع) برای زنده نگه داشتن دین جدش رسول خدا قیام کرد ؛ قیام کرد تا امر به معروف و نهی از منکر کند ؛ خانواده اش را فدای دینش کرد تا حالا ما زیر سایه اسلام بتوانیم راحت زندگی کنیم.

عصر عاشورا هم شد و ارباب همه عالم به شهادت رسید. انگار همین امروز است که خون خدا در خونش غلتید با این که هزار و دویست و اندی سال است که از آن روز می گذرد. حسین (ع) قیام کرد و برای همیشه قیامش در تاریخ ثبت شد. بعد از حسین چندین قیام انجام شد اما همه سرکوب شد و تنها قیام حسین (ع) بود که سرانجام داشت و ارباب ما با دادن خون خود دین اسلام را زنده نگه داشت و برای همیشه تاریخ هم آن را بیمه کرد. امروز روزی بود که 72 تن از بهترین امت اسلام تنها در فاصله چند ساعت همه به شهادت رسیدند ؛ عباس نماد وفا و ادب ، علی اکبر نماد جوانمردی و فدا شدن برای دیانتش ، علی اصغر 6 ماهه ی امام ، حر نماد توبه و بازگشت به خوبی ها ، حبیب نماد جنگیدن تا آخرین لحظه برای ارباب و حسین که خود ارباب همه عالم بود و همه چیزش را برای دین جدش گذاشت. پس از شهادت اباعبدالله (ع) این عمه سادات و امام سجاد (ع) بودند که با رسوا کردن یزید و یزیدیان عاشورا را زنده نگه داشتند. نیمی از کار را حسین و یارانش انجام دادند اما نیمی از کار را هم زینب (س) با رسوا کردن یزید انجام داد. همه فرشتگان و جنیان و 124 هزار پیامبر آماده بودند تا با پلک ارباب ما دشمنان را تارو مار کنند اما خواست خدا و حضرت این بود که همان 72 تن بجنگند و آن طور به شهادت برسند تا برای ابد یادشان زنده بماند تا به این وسیله دین اسلام هم پایدارتر شود.

فروشنده: پویا پرداز

قیمت: 13,600 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مداحی حاج محمود کریمی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مداحی حاج محمود کریمی

کاملترین آموزشها...
ما را در سایت کاملترین آموزشها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fullcdi fullcdi بازدید : 427 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت: 0:10